digital design, stacjonarne, pierwszego stopnia


W mocy od: 1 lutego 2023

Zasady kwalifikacji

Kryteria przyjęć

Nowa matura 

Etap I - Rozmowa kwalifikacyjna:

Rozmowa z kandydatami na temat ich zainteresowań i dokonań twórczych na podstawie portfolio załączonego do systemu rekrutacyjnego w trakcie rejestracji.
● Portfolio prac artystycznych, projektowych, fotograficznych, szkiców concept art, ewentualnych wystaw i dyplomu art. ze szkoły średniej (jeśli kandydat ukończył szkołę średnią o profilu artystycznym) zamknięte w 20-stronicowym dokumencie PDF zaprojektowanym przez kandydata. Maksymalny rozmiar pliku PDF to 100MB.
● Ewentualne materiały wideo – w postaci 1 wybranej realizacji (animacja lub wideo) nie dłuższej niż 2 minuty, lub showreel prezentujący fragmenty realizacji kandydata, o czasie również nie przekraczającym 2 minut. Wideo należy udostępnić komisji w postaci linku do internetowego serwisu do udostępniania wideo (np. YouTube.com, vimeo.com) umieszczonym na wybranej stronie portfolio. Wideo może zostać umieszczone w serwisie najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji w systemie rekrutacyjnym. Zmiany w przesłanym materiale po tym terminie będą skutkowały dyskwalifikacją kandydata z dalszego procesu rekrutacji.
Uwaga! Portfolio powinno być podpisane zgodnie ze schematem: Imię_Nazwisko_DigitalDesign oraz musi zostać załączone do systemu przed zakończeniem rejestracji.
Na ostatniej stronie portfolio musi znajdować się oświadczenie w brzmieniu:
“Oświadczam, że jestem autorem/autorką wszystkich prezentowanych w portfolio prac.
………………………………
data, imię i nazwisko”

Pozytywna ocena z I etapu egzaminu wstępnego kwalifikuje do II etapu.

 

Etap II - Egzamin praktyczny:


Zestaw zadań rysunkowych i pisemnych. Zadania wymagają twórczego rozwiązania problemu. Doceniana będzie pomysłowość, oryginalność koncepcji, wnikliwość opracowania, komunikatywność prezentacji, walory estetyczne. Celem jest sprawdzenie twórczych predyspozycji kandydata do podjęcia studiów na kierunku Digital Design.

 

W razie wątpliwości lub pytań proszę o kontakt z Sekretarzem Komisji Rekrutacyjnej: dr Justyną Kraszewską

justyna.kraszewska@uken.krakow.pl

 

Stara matura

Etap I - Rozmowa kwalifikacyjna:

Rozmowa z kandydatami na temat ich zainteresowań i dokonań twórczych na podstawie portfolio załączonego do systemu rekrutacyjnego w trakcie rejestracji.
● Portfolio prac artystycznych, projektowych, fotograficznych, szkiców concept art, ewentualnych wystaw i dyplomu art. ze szkoły średniej (jeśli kandydat ukończył szkołę średnią o profilu artystycznym) zamknięte w 20-stronicowym dokumencie PDF zaprojektowanym przez kandydata. Maksymalny rozmiar pliku PDF to 100MB.
● Ewentualne materiały wideo – w postaci 1 wybranej realizacji (animacja lub wideo) nie dłuższej niż 2 minuty, lub showreel prezentujący fragmenty realizacji kandydata, o czasie również nie przekraczającym 2 minut. Wideo należy udostępnić komisji w postaci linku do internetowego serwisu do udostępniania wideo (np. YouTube.com, vimeo.com) umieszczonym na wybranej stronie portfolio. Wideo może zostać umieszczone w serwisie najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji w systemie rekrutacyjnym. Zmiany w przesłanym materiale po tym terminie będą skutkowały dyskwalifikacją kandydata z dalszego procesu rekrutacji.
Uwaga! Portfolio powinno być podpisane zgodnie ze schematem: Imię_Nazwisko_DigitalDesign oraz musi zostać załączone do systemu przed zakończeniem rejestracji.
Na ostatniej stronie portfolio musi znajdować się oświadczenie w brzmieniu:
“Oświadczam, że jestem autorem/autorką wszystkich prezentowanych w portfolio prac.
………………………………
data, imię i nazwisko”

Pozytywna ocena z I etapu egzaminu wstępnego kwalifikuje do II etapu.

Etap II - Egzamin praktyczny:


Zestaw zadań rysunkowych i pisemnych. Zadania wymagają twórczego rozwiązania problemu. Doceniana będzie pomysłowość, oryginalność koncepcji, wnikliwość opracowania, komunikatywność prezentacji, walory estetyczne. Celem jest sprawdzenie twórczych predyspozycji kandydata do podjęcia studiów na kierunku Digital Design.

 

W razie wątpliwości lub pytań proszę o kontakt z Sekretarzem Komisji Rekrutacyjnej: dr Justyną Kraszewską

justyna.kraszewska@up.krakow.pl 

 

Terminy